Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Nov 2023 15:59:15 +0200

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15675 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Järve tee 4, Järva maakond, Paide 
linn, Järve tee 4, Järva maakond, Paide linn, Järve tee 4, Järva maakond, 
Paide linn, 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee// Järve tee 4// Kaevu haljasala 
H1// H4// Lasteaia tänav// Tallinna tn 49// Ujula park P4, Järva maakond, 
Paide linn, 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee// Järve tee 4// Lasteaia tänav// 
Tallinna tn 49// Ujula park P4, Järva maakond, Paide linn, 15175 
Paide-Mündi-Mäeküla tee// Järve tee 4// Kaevu haljasala H4// Lasteaia 
tänav// Tallinna tn 49// Ujula park P4, Järva maakond, Paide linn, Järve tee 
4, Järva maakond, Paide linn, 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee L1// L2// Järve 
tee 4, Järva maakond, Paide linn, Järve tee 4 (Paide Komandohoone, 
Harjutustorn, Varjualune 3a, Veetorustik, Kanalisatsioon, 
Tsentraalküttetorustik, Piirdeaed, Sidekanalisatsioon, Varjualune 3b) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26792547>  (menetlus nr: 
390836), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAREK KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister